Tweet/26-27 Haziran 2012

Reklamlar

5 thoughts on “Tweet/26-27 Haziran 2012”

  1. ne alakası var ispanya portekiz 10 yıllıkları ile futbolun..
    ne alakası var ayı piyası ile futbolun güneyinin…
    xavi,iniesta,xavi alonso, busques gibi orta sahada top cambazı oyuncuların varsa futbolun efendisi sensin…
    çünkü yeryüzünde böyle bi orta saha yok..
    galatasaray 1996-2000 bütün kupaları alırken ayı piyasası mı vardı..
    orta sahada pirinalar okan suat emre vardı.. başarı hagi ile hakan şüküre mal edildi..
    FUTBOLDA DALGALAR TRENDLERİ YARATMAZ,İLERLETMEZ HOCAM..
    TRENDLERİ XAVİ İNİESTA GİBİLER YARATIR
    BÖYLE YETENEKLERİ DE ANALAR DOĞURUR DALGALAR DEĞİL.. KARIŞTIRMA HOCAM..
    HER ÜLKEYE DE NASİP OLMAZ..
    EKONOMİYLE FİNANSLA SOSYONOMİYLE KARIŞTIRMA ..
    SAYGILARIMLA..

    Beğen

  2. Sercan, kusura bakma ama fena halde saçmalamışsın ve yazdıkların da çok
    Yakışıksız ! seni uzaktan da olsa tanıyorum, o yüzden rahat yazıyorum.

    Piyasalar EDP için zurnanın son deliğidir hatta o bile değildir, ben
    Henüz 13-14 yaşındayken futbol anlamında bunu fark ettim, o sayede
    Yakaladığım sürprizlerin haddi hesabı yoktur, hatta yaşım tutmadığı için
    Kuponları ablamın adına yatırırdım, birkaç kez de dişe dokunur ikramiye
    Kazandım, ancak örneğin “bu hafta Altay Fenerbahçe’yi yenecek”
    dediğimde, arkadaşlarım hemen gerekçe ve sebep sorarlardı
    açıklayamazdım çünkü bilmiyorum, o soyut gücü ve ritmik düzeni
    sadece hissedebiliyorum, ne EDP ne Fibonacci ne kalıp ne zaman
    ne korelasyon ne de döngüler; neden-sonuç ilişkisini sorgulamak da zamanla
    anlamını yitirdi, olması gerekiyordu ve oluyordu, kalabalıklar beklentilerinin
    dışındaki o sonuçlara türlü anlamlar yüklüyorlardı, bugün spor medyası
    tv kanallarında bunu sabahlara kadar yapıyor.
    bahsettiğim dönem 70’lerin ikinci yarısı ve 80’lerin başlarıdır.
    Sonrasında bir daha hiç bahis oynamadım. (bu sadece çok basit bir örnek)
    Bu arada yanılmıyorsam ayı piyasası ne kadar derin olursa Türk milli takımı
    o derece başarılı sonuçlar alıyor.

    Dalga prensipleri, sadece insan etkinliğinin olduğu her alanda da
    Değil şu durmadan genişleyen, sonsuz olmayan ama sınırlı da
    Olmayan tüm Evren için de geçerlidir zira doğa yasaları
    İçersindedir, yani Yaratıcı kudret’in değişmezleri içindedir ve ironik
    bir biçimde bu değişmezler yani doğa yasaları dışında kalan herşey
    değişime mahkumdur, döngüsü olmayan hiç birşey yoktur, sabitlik
    yoktur ! örneğin bir gün 24 saat değil mi ? Hayır, milyonlarca yıllık
    bir döngünün içinde bizim yaşadığımız çağda bize sabit gibi gelen bir
    süreçtir, oysa bu devasa döngü içinde insan ömrü micro bir kesitten
    ibarettir ve bu döngüyü asla algılayamaz, bu örnekleri istediğiniz
    kadar çoğaltabilirsiniz; Güneşin, Ay’ın Yeryüzüne olan uzaklığı, Dünya’nın
    dönüş hızı, okyanus akıntıları, kıtaların birleşip tekrar ayrılmaları
    hatta kutupların yer değiştirmesi vs. ve hiç bir döngü bir öncekinin
    kopyası değildir, diyalektiği, ölçeği ve barındırdığı dinamikleri vs.
    mutlaka farklı olmak zorundadır.

    Diyeceğim şu ki, sevgili Tuncer hocam büyük bir tevazu ve sabır
    Göstererek senin makineli tüfek gibi sorduğun soruları yanıtlıyor
    (ki yazdıklarını anlamak da ayrı bir dert) ve sen karşılık olarak
    külhanbeyi tavrınla ders vermeye kalkıyorsun, elindeki bir kova
    suyla denize meydan okuyorsun.

    Uzağa gitmene gerek yok sadece blog.sosyonomi.com’da bile çok büyük
    Bir hazine yatıyor, ciddi anlamda emek verilerek yazılmış, arşivlenmiş
    ve ücretsiz olarak sana sunulmuş, yapman gereken sadece okumak
    ve düşünmek;
    Zaten okumuş olsaydın o çirkin yazıyı asla yazmazdın..

    Tuncer hocam haddimi aşmadığımı umarım, saygılar.

    Beğen

  3. Sn. RealLifeBlues hoşgeldiniz. Başta Tuncer Bey’e ve herkese selamlar.
    Umarım, katılımınızın devamlılığı ile birlikte bizlere de pek çok kazandırımlarınız olacağını düşünüyorum naçizane. İyi günler.

    Hasan Kutlay Toktaş

    Beğen

  4. sn reallifeblues eleştirilerinizde yüzde yüz haklısınız..
    yazımdaki uslubun doğru olduğunu bende düşünmüyorum..
    sadece tuncer hocamızın ülke tahvilleri ile futbol takımlarının başarısı arasında ilişkisi kurmaya çalışmasına katılmıyorum..bunu belki daha uygun bi dille söylebilirdim..
    onun dışında ne siz ne başkası ile ne ewp ne sosyonomiyi sorgularım..

    Beğen

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s